Poszukujemy Asystent / Asystentki Menadżera realizacji inwestycji – NIEAKTUALNE
Co zyskasz pracując w EkoEnergia Polska
Pracę w prężnie rozwijającej się grupie kapitałowej związanej z OZE, a przede wszystkim z PV
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Rzetelny onboarding
Elastyczne warunki zatrudnienia
Atrakcyjne wynagrodzenie
Niezbędne narzędzia pracy (samochód, tablet, telefon)
Początkowe wsparcie w zakresie umawiania spotkań
Szkolenia techniczne oraz sprzedażowe
Pakiet świadczeń socjalnych: dofinansowanie do wypoczynku „Wczasy pod Gruszą”, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do okularów korekcyjnych, spotkania integracyjne
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych doświadczeń
Co będzie należało do Twoich obowiązków
Wsparcie zespołu realizacji inwestycji przy prowadzeniu kontraktów w branży OZE,
Wsparcie przy nadzorze i koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców,
Aktywny udział przy przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentów dotyczących realizowanych prac,
Aktywny udział przy przygotowywaniu dokumentacji powykonawczej,
Przeprowadzanie wizji lokalnych i nadzorów prac budowlanych
Wymagania
Wykształcenie wyższe inżynierskie, mile widziane w zakresie elektrotechniki,
Prawo jazdy kat. B,
Samodzielność, sumienność oraz bardzo dobra organizacja pracy,
Znajomość programu GstarCAD/AutoCAD, PV Sol,
Praktyczna umiejętność obsługi MS Office, szczególnie MS Excel,
Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole,
Mile widziane
Doświadczenie w nadzorowaniu budów i zarządzaniu projektami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na podany adres mailowy kariera@ekoenergiapolska.pl Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.
Dołącz do naszego Zespołu. Aplikuj już teraz!
×
Niestety nie ma nas w biurze. Wypełnij formularz a my skontaktujemy się jak najszybciej.