Specjalista ds. Zakupów – NIEAKTUALNE Miejsce pracy: Kielce
Głównym zadaniem Specjalisty ds. Zakupów będą: negocjacje, poszukiwanie/wprowadzanie nowych produktów, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi.
Co będzie należało do Twoich obowiązków:
Kontakt i współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie negocjacji i ustalanie optymalnych warunków handlowych,
Poszukiwanie oraz wprowadzanie nowych produktów,
Planowanie zakupów, optymalizacja strategii zakupowych,
Logistyczna obsługa zamówień, wystawianie dokumentów towarzyszących i zleceń transportowych,
Monitorowanie stanów magazynowych i przygotowywanie zamówień w celu zapewnienia dostępności,
Opracowywanie i nadzór nad realizacją polityki cenowej,
Przygotowanie i wprowadzanie danych do katalogów i baz danych produktów, w celu jak najlepszej prezentacji oferty,
Analiza działań konkurencji, badanie rynku,
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie. Wymagania:
Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
Znajomość języka angielskiego,
Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
Umiejętność pracy pod presją czasu i sytuacji,
Doświadczenie w kontroli i analizie zamówień towarów,
Umiejętności negocjacyjne, komunikatywność, umiejętność budowania trwałych relacji z dostawcami,
Wysokie kompetencje interpersonalne,
Samodzielność i wytrwałość w działaniach,
Umiejętność budowania relacji i pracy w zespole,
Dobra znajomość pakietu MS Office,
Umiejętność obsługi programów związanych z gospodarką magazynową,
Prawo jazdy kat. B,
Znajomość rynku OZE będzie dodatkowym atutem. Co zyskasz pracując w EkoEnergia Polska:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym system premiowy,
Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
Praca w zgranym zespole i przyjazną atmosferę pracy,
Dodatkowe ubezpieczenie na życie,
Dofinansowanie do wypoczynku.
Dołącz do naszego Zespołu. Aplikuj już teraz!