EkoEnergia Polska oferuje do sprzedaży i montażu stacje ładowania samochodów niskoemisyjnych. Własna stacja elektryczna, nie tylko ułatwia użytkowanie auta, ale także można na niej zarabiać. Ładowarki samochodowe to rozwiązanie znacznie bezpieczniejsze i szybsze niż korzystanie z gniazdka domowego. Poza tym zakup stacji, to też dobry pomysł na uatrakcyjnienie oferty m.in. przez deweloperów.
Odpowiadając na potrzeby rynku oraz dostosowując się do trendów w branży motoryzacyjnej przygotowaliśmy rozwiązania zaopatrujące inwestorów Eko Energii w ładowarki samochodowe dostosowane zarówno do użytku indywidualnego jak i komercyjnego.
Ładowanie samochodu elektrycznego z domowej sieci jest najwygodniejsze i zarazem najtańsze. Powolny proces ładowania samochodu w domu, można w prosty sposób przyspieszyć poprzez wykorzystanie stacji ładowania Webasto. Jest to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla użytkownika i żywotności baterii.
Prąd znamionowy (A) | 32 jedno- lub trójfazowy |
Napięcie zasilania sieciowego (Europa) | 230 V 1AC 230 / 400 V 3NAC |
Częstotliwość sieci (Hz) | 50 |
Montaż | Montaż na ścianie lub na stojaku (podłączenie na stałe) |
Przewód ładowania z wtyczką | Typ 2 zgodnie z normami EN 62196-1 i EN 62196-2; do 16 A/400 V AC |
Napięcie wyjściowe (V AC) | 230/400 |
Wymiary (s x w x g) (mm) | 225 x 447 x 116 |
Masa (kg) | 5,6 |
Klasa ochrony IP, urządzenie | IP54 |
Ochrona przed uszkodzeniem mechanicznym | IK08 |
Zakres temperatur pracy (°C) | -25 do +55 (bez bezpośredniego oddziaływania promieniowania słonecznego) |
Wysokość (m) | Maks. 2.000 nad poziomem morza |
Inne normy i wytyczne | – deklaracja zgodności CE – 2014/53/EU Dyrektywa w sprawie urządzeń radiowych – 2011/65/EU Dyrektywa RoHS – 2001/95/EC Dyrektywa w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów – 2012/19/EU Dyrektywa w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – 1907/2006 Rozporządzenie REACH |
Inteligentna stacja ładowania Webasto Live daje nam możliwość bezproblemowego zarządzania cyklami ładowania zarówno auta prywatnego jak i floty samochodowej. Regularne aktualizacje oprogramowania gwarantują jej pełną funkcjonalność przez wiele lat.
W połączeniu z aplikacją mobilną EV+MAP, stacja zostaje włączona do systemu poboru opłat za ładowanie pojazdu i będzie widoczna na mapie ogólnodostępnej wraz z dokładną lokalizacją (rozliczenie możliwe poprzez karty kredytowe, konto prepaid, token RfiD).
Prąd znamionowy (A) | 16 lub 32 jedno- lub trójfazowy |
Napięcie zasilania sieciowego (Europa) | 230 V 1AC 230 / 400 V 3NAC |
Częstotliwość sieci (Hz) | 50 |
Montaż | Montaż na ścianie lub na stojaku (podłączenie na stałe) |
Przewód ładowania z wtyczką | Typ 2 zgodnie z normami EN 62196-1 i EN 62196-2; do 16 A/400 V AC |
Napięcie wyjściowe (V AC) | 230/400 |
Wymiary (s x w x g) (mm) | 225 x 447 x 116 |
Masa (kg) | 5,6 |
Klasa ochrony IP, urządzenie | IP54 |
Ochrona przed uszkodzeniem mechanicznym | IK08 |
Uwierzytelnianie | Czytnik RFID MIFARE DESFire EV1 i MIFARE Classic (ISO 14443 A / B)– “Plug & Charge” (ISO 15118) |
Interfejsy sieciowe | LAN (RJ45) – 10 / 100 Base-TX WLAN 802.11b/g - 54 Mbit/s |
Komunikacja mobilna | Gniazdo na kartę SIM (typ kształtu 3FF / Micro-SIM), zintegrowany modem 4G (LTE) |
Pozostałe interfejsy | - Modbus (RS485) (do odczytu zewnętrznych mierników mocy)- USB 2.0 typ A (tylko do celów serwisowych)- USB 2.0 typ B (tylko do celów serwisowych) |
Zakres temperatur pracy (°C) | -25 do +55 (bez bezpośredniego oddziaływania promieniowania słonecznego) |
Wysokość (m) | Maks. 2.000 nad poziomem morza |
Inne normy i wytyczne | – deklaracja zgodności CE – 2014/53/EU Dyrektywa w sprawie urządzeń radiowych – 2011/65/EU Dyrektywa RoHS – 2001/95/EC Dyrektywa w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów – 2012/19/EU Dyrektywa w sprawie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – 1907/2006 Rozporządzenie REACH |